چگونه می توان یک بازاریاب بهتر شد: 6 تاکتیک بازاریابی (بخش دوم)
نوشته شده توسط : worldmarketing

4- مهارت های شخصی سازی
چند سال پیش ، شخصی سازی از طریق بازاریابی ایمیلی رایج شد. اکنون ، شخصی سازی در بسیاری از زمینه های بازاریابی مشهود است.

برجسته ترین ، اتوماسیون ایمیل در اتوماسیون بازاریابی نقش داشته است. این کمک می کند تا در کانال های بیشتری از قیف فروش خود را شخصی سازی کنید.

همچنین ، شخصی سازی وب سایت با توجه به اینکه بازدید کنندگان صفحات را بر اساس معیارهای مختلف مشاهده می کنند ، رایج شده است. در حالی که برخی از شخصی سازی ها توسط هوش مصنوعی انجام می شود ، برخی از آنها به صورت دستی تنظیم می شوند.

به عنوان یک بازاریاب ، باید مشخص کنید که چه جنبه ای از بازاریابی شما برای شخصی سازی و نحوه ایجاد اتوماسیون لازم است. البته این مهارت ممکن است به ابزاری برای اتوماسیون بازاریابی بستگی داشته باشد که تجارت شما از آن استفاده می کند.

با این وجود ، مهم نیست از ابزار اتوماسیون بازاریابی در کسب و کار شما استفاده شود ، شما باید بتوانید تلاشهای بازاریابی خود را شخصی سازی کنید زیرا این کار در حال تبدیل شدن به کار بازاریاب است.
5- بازاریابی خرد تأثیرگذار
هنگامی که یک تأثیرگذار محصول شما را تأیید می کند ، نوعی اثبات اجتماعی است که می تواند طرفداران خود را ترغیب به خرید کند. با این وجود ، داشتن یک چهره مشهور برای محصول شما می تواند گران باشد.

به همین دلیل است که سرمایه گذاران خرد می توانند سرمایه گذاری بهتری داشته باشند. میکرو تأثیرگذار تأثیرگذار هستند که تعداد پیروان آنها از چند هزار تا دهها هزار نفر متغیر است.

در بیشتر موارد ، تأثیرگذار ریز افرادی هستند که طی سالیان متمادی در یک زمینه تخصص ایجاد کرده اند. حتی اگر ممکن است تعداد پیروان کمتری از افراد مشهور داشته باشند ، اما تمایل به داشتن تعامل بهتری دارند. طبق اطلاعات InfluencerDB ، تأثیرگذارانی با 5000 تا 10،000 دنبال کننده از 6.3٪ تعامل در مقایسه با 3.6٪ تعامل برای تأثیرگذارانی با بیش از 10،000 دنبال کننده برخوردار هستند.

علاوه بر این ، پیروان آنها آنها را متخصص می دانند و احتمالاً توصیه های خود را در مورد یک محصول طاقچه جدی می گیرند. به تعبیر دیگر ، تأثیرگذار در میکرو نسبت به افراد عادی احساس راحتی بیشتری می کنند زیرا دستیابی به آنها آسان تر است. دانیل ولینگتون شرکتی است که با استفاده از ریزآرایی برای تبلیغ ساعتهای خود رشد کرده است.
با گفتن این نکته ، یافتن یک میکرو آنفلوانزر مناسب که می تواند مخاطب ایده آل شما را مجاب کند ، دشوارتر است. خوشبختانه ابزاری مانند HYPR (یا Keyhole) به شما کمک می کند تا بر اساس معیارهای مختلف ، تأثیرات ریزآهن را کشف کنید.

6. به دست آوردن بینش از تحلیلی
اگر برای یک شرکت بزرگ کار می کنید ، ممکن است یک تحلیلگر داده برای جمع آوری و تحلیل داده های بازاریابی داشته باشید. اما برای بیشتر مشاغل ، این کار در حال تبدیل شدن به کار بازاریاب است.

مطمئناً ، شما ممکن است تجزیه و تحلیل اعداد را دشوار کنید زیرا به نظر می رسد برای شما قلمرو خارجی است. با این حال ، این تعداد برای مبارزات بازاریابی شما مهم هستند.

برای هر کمپین بازاریابی ، اهدافی دارید که باید توسط شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مشخص شود. به عنوان مثال ، اگر شما یک کمپین آگاهی از برند را اجرا می کنید ، شماره هایی برای تحلیل چیست؟ اگر یک کمپین دستیابی به سرب باشد چه می شود؟

Google Analytics ابزاری محبوب برای تجزیه و تحلیل شما برای تسلط لازم است. در اینجا می توانید جزئیاتی از قبیل تعداد بازدید کنندگان ، میزان گزاف گویی ، زمان در صفحه و موارد دیگر را پیدا کنید. حتی می توانید اهداف صفحات فرود خود را پیگیری کنید.
ابزارهای تحلیلی دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای جمع آوری داده های مهم درباره رسانه های اجتماعی ، ایمیل و کمپین های بازاریابی موتور جستجو استفاده کنید. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب بهتر ، باید بتوانید داده ها را جمع کنید و از آن مهم تر ، بینش های ارزشمندی را از آن بدست آورید.

نتیجه
داشتن یک بازاریاب بهتر مستلزم استفاده از مهارت ها و دانش فعلی خود به طور مؤثر است. اما حتی بیشتر ، باید تاکتیک های جدید را یاد بگیرید تا به شما در رسیدن به نتایج بهتری برای تجارت خود کمک کنید.

اجرای این 6 تاکتیک از امروز شروع کنید و به یک بازاریاب بهتر تبدیل شوید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: